Wil Gerrits, De Echte Bakker

08:00 – 16:00 – ZATERDAG
ZONDAG GESLOTEN

Wil Gerrits, De Echte Bakker

Echte Bakker Gerrits is al ruim 30 jaar uw vertrouwde adres voor alles op het gebied van brood en banket. Onze winkels in Wilp en Lieren hebben ervoor gezorgd, dat we een begrip zijn in de omgeving. Als lid van het Echte Bakkersgilde staan wij garant voor de ambachtelijke bereiding van onze producten en de daarbij behorende hoge kwaliteitseisen. Overtuig uzelf en maak een keuze uit het uitgebreide assortiment in een van onze winkels.

Niet zo maar een bakker

Niet elke bakker kan zich zo maar Echte Bakker noemen. Om Echte Bakker te worden, heb je een flinke dosis passie voor het vak nodig en we moeten aan strenge eisen voldoen. Daarom zijn we ontzettend trots dat we dit logo aan onze bakkerij mogen verbinden. De producten die wij in onze bakkerij volgens eigen recept maken, worden het hele jaar door beoordeeld door het Nederlands Bakkerij Centrum. Hierbij wordt een strenge kwaliteitsnorm gehanteerd. Wordt de norm niet gehaald, dan mogen we het logo niet meer dragen.

Wij hebben oog voor u!

In onze winkels letten we op alle details. Goede hygiene en klantvriendelijkheid staan bij ons op nummer een. Boodschappen doen moet een beleving zijn, zodat u als tevreden klant weer naar huis gaat.

Samen met een team van 17 professionele en gedreven medewerkers staan Wil en Annelies 6 dagen per week voor u klaar!