Autovakmeester Ooijman

08:00 – 16:00 – ZATERDAG
ZONDAG GESLOTEN

Autovakmeester Ooijman

Autovakmeester is een garageformule waaronder in Nederland circa 130 autobedrijven opereren.  Autovakmeester Ooijman staat al 55 jaar garant voor betrouwbare service tegen een eerlijke en transparante prijs.  Als familiebedrijf en universele garage vinden wij het belangrijk dat u als klant met ieder merk auto bij ons terecht kunt. Of het nu gaat om APK, onderhoud, reparatie of diagnose u bent bij ons aan het juiste adres. Wij werken als Autovakmeester Ooijman met de modernste diagnose / uitlees apparatuur en gereedschappen.

Bij de aanschaf van een nieuwe auto is het belangrijk dat u kiest voor een auto die bij uw wensen en behoeftes past en dat de auto betrouwbaar is. Door onze kennis en het feit dat we een universele garage zijn weten wij precies de positieve en negatieve aspecten van een merk en type te benoemen. Wij adviseren en zoeken graag voor u de passende auto en vanzelfsprekend conform BOVAG garantie regels.

Ook voor autoschade herstel kunt u bij ons terecht, wij bemiddelen graag voor u de beste keuze van herstel. Door onze nauwe samenwerking met diverse autoschadeherstelbedrijven nemen wij voor u de zorg van herstel weg. Wij vinden het belangrijk dat u voor alle zaken met betrekking tot uw auto bij Autovakmeester Ooijman terecht kunt.

U leest het al, u kunt voor alle “autozaken” bij ons terecht. Door onze jarenlange ervaring en liefhebberij heeft u aan ons een betrouwbaar adres.  We werken met drie 1emonteurs die allemaal hun APK licentie hebben en regelmatig worden bijgeschoold.

U bent van harte welkom!

Robert Ooijman